AUSSIE - Reisverslagen van Nikki Bolleboom - WaarBenJij.nu AUSSIE - Reisverslagen van Nikki Bolleboom - WaarBenJij.nu
AUSSIE

NEE, dit is geen ode aan mijn favo haarverzorgingsproducten (alhoewel een ode wel op zijn plaats zou zijn want AUSSIE producten zijn simpelweg fucking awesome <3).
JA, ik ga EINDELIJK naar het land waar ik al jaren heen wil; kangoeroes, koala's, surfbabes, bloedmooie natuur, vrijheid, no worries EN back to the roots!

Na een overstap in Hongkong zal onze AUSSIE reis beginnen in Cairns, zakken we in 2,5 week per auto af naar Brisbane waarvandaan we vliegen naar Sydney en Melbourne om ten slotte de reis af te ronden met familiebezoek in Horsham.

Nog even die koffer inpakken en dan gaat het allemaal écht beginnen =)
(en oja, mijn AUSSIE producten gaan natuurlijk wel gewoon met me mee down under)

Recente Reisverslagen:

05 September 2015

KROKODILLEN

02 September 2015

Wauw momentjes en hartverzakkingen

01 September 2015

China town
Nikki

Actief sinds 01 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5525

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 30 September 2015

AUSSIE

01 Juli 2012 - 24 Juli 2012

Spaans leren in Salamanca!

Landen bezocht: