Dag 5 t/m 7. - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Nikki Bolleboom - WaarBenJij.nu Dag 5 t/m 7. - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Nikki Bolleboom - WaarBenJij.nu

Dag 5 t/m 7.

Door: nikkibolleboom

Blijf op de hoogte en volg Nikki

08 Juli 2012 | Spanje, Salamanca

Zondag alweer. Vanavond ben ik hier precies een week, wat gaat die tijd toch ongelooflijk snel! Nog maar 2 weken en dan ga ik voor een paar dagen naar Madrid. Over Madrid gesproken, ik heb het gestolen geld van mijn verzekering teruggekregen! Echt super fijn!
Vrijdag zijn we na school op een terras lekker gaan lunchen. Het is hier gebruikelijk om tijdens de lunch (dat is hier om een uurtje of 2/3) veel en warm te eten in plaats van ’s avonds. Pfff dat was ff heftig. We kregen een 3 gangen ‘diner’, waarbij we het toetje maar even ingeruild hebben voor gewoon een koffie. Als voorgerecht ben ik de avontuurlijke toer opgegaan en heb ik iets besteld waar garnalen in zaten, was best lekker! Het hoofdgerecht was biefstuk, maar hier slaan ze dat dus helemaal plat, een beetje jammer dus .
Daarna zijn we lekker naar het grote park (Parque de los Jesuitas) gegaan om bij te bruinen en ons huiswerk te maken. We waren die avond ervoor uit geweest, dus maar 4 uurtjes geslapen omdat we wel gewoon weer om 9uur op school moesten zijn XD. Vrijdag was het ook de laatste dag van een meisje hier, dus zijn we nog lekker uiteten geweest en wat drankjes gedaan. Wauw, ze hadden daar echt de lekkerste Sangria! Weer een late avond dus waarna ik na 5uur slaap op excursie ging naar Sierra de Francia. Echt een hele mooie omgeving met schattige dorpjes en geweldig uitzicht (zie foto op mijn facebook). Daarna naar het huis van een van onze vrienden van school gegaan en daar nog tot weer te laat zelfgemaakte tinto de verano gedronken. Dat is half rode wijn, half Fanta lemon. Jammm!! Het plan was toen dus om vandaag megaaaa lang te gaan slapen. Helaas werd ik vanochtend een paar keer al wakker door mijn huisgenoten, dus ben ik maar opgestaan. Ik wacht nu nog even op mijn was en dan ga ik lekker richting het park om daar nog wat uit te rusten en even aan mijn woordenschat te gaan werken.
Morgen komen er weer nieuwe mensen aan op school, dus ik ben benieuwd! Mijn 2 klasgenoten van deze week zijn nu namelijk weg, dus anders zullen het privélessen worden :P.

  • 08 Juli 2012 - 13:30

    Riet:

    Hoorde van Opa en oma al dat je het geld terug had van de verzekering gelukkig maar.
    Leuk park (Parque de los Jesuitas) heb het even opgezocht, kan je lekker onder de bomen zitten relaxt geniet er van XXX

  • 08 Juli 2012 - 13:38

    Nikki Bolleboom:

    Ja is zeker een mooi park! Ja lekker in het gras, maar wel in de zon en niet in de schaduw natuurlijk :P! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

Actief sinds 01 Juli 2012
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 5539

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 30 September 2015

AUSSIE

01 Juli 2012 - 24 Juli 2012

Spaans leren in Salamanca!

Landen bezocht: