Dag 4. - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Nikki Bolleboom - WaarBenJij.nu Dag 4. - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Nikki Bolleboom - WaarBenJij.nu

Dag 4.

Door: nikkibolleboom

Blijf op de hoogte en volg Nikki

05 Juli 2012 | Spanje, Salamanca

Haha, het is toch wat als je het gewoon koud hebt zodra het onder de 25 graden komt? Vandaag is het nog steeds zonnig, maar toch minstens 5 graden kouder dan de afgelopen dagen (toen was het steeds rond de 30 ofso). Komt eigenlijk wel goed uit. Vandaag even lekker een middagje op mijn kamer om mijn huiswerk bij te werken en nog wat dingen in te halen die mijn klas vorige week al had besproken en die ik nu dus heb overgeslagen. De nachten van 6 uur of minder slaap beginnen me nu wel op te breken. Nog even geen bijslapen helaas, want morgenochtend is er gewoon weer school (en vanavond ga ik met de mensen van mijn school op pad) en ik heb me vandaag ingeschreven voor een excursie naar de Sierra de Francia op zaterdag. Dan is het dus zelfs nog eerder opstaan dan op een schooldag omdat we op tijd moeten verzamelen om daar heen te gaan. Ik ben benieuwd! Het is iets van een mooi natuurgebied met wat schattige oude bezienswaardigheden. Lekker bruin worden en even geen huiswerk maken! Zondag staat dan wel op de planning om eindelijk even nachtrust van 8+ uur mee te pakken, maar we zullen wel zien hoe dat nog allemaal verloopt :P. Ik heb in ieder geval nog heeel veel te leren, want mijn woordenschat van het Spaans op de middelbare school is echt ver te zoeken XD.

Succes met de onweersbuien en alles in Nederland :P! Hier gaat het de komende dagen weer lekker richting de 30 graden en geen grijs wolkje aan de lucht. Het klimaat is hier in Salamanca gelukkig ook niet vies plakkerig en benauwd. Me gusta! Wat ik even iets minder vind is de spierpijn die ik aan het paardrijden van gister heb overgehouden. Au! Dat beloofd nog wat voor morgen :(.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

Actief sinds 01 Juli 2012
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 5536

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 30 September 2015

AUSSIE

01 Juli 2012 - 24 Juli 2012

Spaans leren in Salamanca!

Landen bezocht: